INFORMATII DESPRE LIVRARE
Termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare din momentul plasării comenzii până la livrarea acesteia la adresa de livrare furnizată. Nu se efectuează livrări în zilele de sâmbătă sau duminică, în zile de sărbătoare legală sau zile nebancare.
Livrarea produselor este gratuită pentru comenzi peste 299 lei, fară alte costuri sau taxe suplimentare.
Pentru comenzi a căror valoarea este mai mică de 298 lei, taxa de transport este 18 lei. Vom expedia prin firma de curierat Same Day.
Ne rezervăm dreptul de a alege să livrăm cu o altă firmă de curierat față de cea menționată în pagina de comandă, fără o notificare prealabilă și fără a cere taxe adiționale.
MODALITATI DE PLATA
1. Plata ramburs - plata produselor cash, la curier, în momentul livrării
2. Plata online cu cardul (de debit sau de credit) - plata se efectuează prin redirecționarea din pagina de comandă către pagina securizată a procesatorului de plăți LibraPay unde vei introduce în siguranță, datele de pe card
INFORMATII DESPRE RETURNARE
Conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor, Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
PROCEDURA DE RETURNARE A PRODUSELOR
În cazul în care dorești să returnezi o comandă, acest lucru este posibil foarte simplu:
- Completezi FORMULARUL DE RETUR pe care îl găsiți aici
- Noi vom trimite curierul să ridice produsul pe care dorești să îl returnezi
- Costul aferent transportului de retur este de 25 lei, indiferent de modalitatea de compensare pe care o alegi.
DETALII:
- Produsul returnat trebuie sa fie ambalat corespunzător pentru a nu se deteriora la transport, cu eticheta intactă, împreună cu toate accesoriile aferente și documentele doveditoare ale achiziției de pe site-ul nostru; vom fi recunoscătoti dacă produsul returnat va fi împachetat în ambalajul original.
- Produsul nu trebuie să prezinte urme de folosire, uzură, spălare. Îți recomandăm să probezi încălțămintea pe o suprafață moale: covor/mochetă pentru a preveni deteriorarea produsului
- Dacă optezi pentru schimb produs, este necesar mai întâi să primim produsul de la tine., îl verificăm și apoi îți trimitem produsul dorit la schimb.
Dacă produsul primit este deteriorat, se recomandă returnarea lui în starea iniţială, fără a-l utiliza şi fără a desprinde etichetele. Pierderea sau deteriorarea produselor, comandate pe website trece în responsabilitatea ta., odată cu semnarea documentelor de transport.
MODALITĂȚI DE COMPENSARE:
- înlocuirea produsului. În cazul înlocuirii produsului cu unul identic, sau cu un alt produs, acesta trebuie să aibă o valoare egală sau mai mare, decât valoarea produsului returnat, iar pentru aceste comenzi nu se pot aplica reduceri.
- restituirea contravalorii produsului în cont bancar specificat, în termen de maxim 7 zile lucrătoare după primirea coletului de la tine.